Obszary zastosowania platformy low-code QUANT

Biznes i usługi

W erze cyfrowej transformacji, QUANT oferuje nowoczesne i elastyczne narzędzie do zarządzania przedsiębiorstwem. Nasza platforma low-code umożliwia firmom z każdej branży optymalizację procesów, cyfryzację dokumentacji i usprawnienie pracy - także zdalnej, dzięki czemu mogą one reagować na dynamicznie zmieniające się wymagania rynkowe i regulacje prawne. Dzięki QUANT, zarządzanie danymi, automatyzacja procesów biznesowych oraz cyfryzacja stają się proste i intuicyjne.

Platorma low-code QUANT dla biznesu

Dlaczego QUANT?

  • Elastyczność i skalowalność

    QUANT działa efektywnie w małych i dużych organizacjach. Pozwala rozwijać procesy i zwiększać liczbę użytkowników bez zmian w infrastrukturze i angażowania dodatkowych zasobów IT.

  • Demokratyzacja danych

    Uprawnieni użytkownicy mają dostęp do tych samych, zawsze aktualnych informacji. Dane zapisane w systemie są natychmiast widoczne dla wszystkich, co minimalizuje chaos informacyjny.

  • Bezpieczeństwo

    System chroni dane zgodnie z obowiązującymi standardami i politykami firmy. Użytkownicy pracują w oparciu o przypisane uprawnienia, z pełnym wsparciem dla pracy zdalnej.

  • Współpraca i kontrola

    Procesy są przejrzyste, a działania przypisane do konkretnych ról i etapów. Historia zmian, dostęp do bieżących statusów oraz logiczna struktura zadań wspierają sprawne zarządzanie.

QUANT w praktyce

Niezależnie od wielkości i profilu firmy, platforma low-code QUANT pomoże osiągnąć cele biznesowe, zoptymalizować procesy i zwiększyć konkurencyjność na rynku.

  • wnioski urlopowe,
  • rejestr delegacji,
  • ewidencja czasu pracy,
  • kartoteki pracowników,
  • rekrutacja.

  • rejestr korespondencji,
  • uchwały zarządu,
  • regulaminy,
  • umowy handlowe,
  • instrukcje,
  • archiwizacja dokumentów.

rejestry sprzedaży, rejestry umów, rejestr faktur, kartoteka klienta, analizy nt. sprzedaży i klienta, proces reklamacji.

  • ewidencja floty,
  • ewidencja nieruchomości,
  • ewidencja sprzętu i materiałów eksploatacyjnych,
  • ewidencje błędów,
  • stany magazynowe.

Rejestr - zadań - CRM

Rejestr wniosków urlopowych

Rejestr obiegu faktur kosztowych

Rejestr dokumentów przychodzących

Rejestr członków

Rejestr dot. przetwarzania danych osobowych

Jak sprawdza się QUANT?

  • ProdukcjaZarządzanie cyklem produkcyjnym, od planowania przez realizację po kontrolę jakości i dostawy.
  • UsługiOptymalizacja procesów obsługi klienta, zarządzanie umowami i zleceniami, a także efektywna komunikacja wewnętrzna.
  • Handel i dystrybucjaAutomatyzacja procesów zamówień, zarządzanie stanami magazynowymi i logistyka.
  • Zarządzanie zasobami ludzkimiAutomatyzacja procesów rekrutacyjnych, zarządzanie danymi pracowników, planowanie szkoleń i rozwoju, a także monitorowanie czasu pracy i obecności.
  • Finanse i księgowośćUłatwienie zarządzania finansami poprzez automatyzację procesów księgowych, zarządzanie fakturami, przepływami finansowymi oraz budżetowaniem.
  • Marketing i sprzedaż Zarządzanie kampaniami marketingowymi, analiza danych sprzedażowych, zarządzanie relacjami z klientami (CRM) oraz optymalizacja procesów sprzedażowych.
  • Zarządzanie projektami Planowanie projektów, alokacja zasobów, monitorowanie postępów i zarządzanie ryzykiem.
  • Zarządzanie nieruchomościami Monitorowanie stanu technicznego obiektów, planowanie remontów i konserwacji, zarządzanie najmem i umowami serwisowymi.
  • Kancelaria prawnaKompleksowe zarządządzanie kancelarią: zarządzanie sprawami klientów, terminami i obowiązkami procesowymi, automatyzacja w tworzeniu pism.