Adres:

ul. Solidarności 2A
37-450 Stalowa Wola

Numer telefonu:

+48 15 649 20 65

E-mail:

dh@i-bs.pl

Dostępność

Dostęp do platformy z każdego miejsca i urządzenia, co jest nieocenione w pracy zdalnej i hybrydowej.

Szybkość działania

Natychmiastowa reakcja na zmieniające się warunki dzięki elastycznej konfiguracji i pracy w czasie rzeczywistym.

Optymalizacja kosztów

Zmniejszenie nakładów finansowych dzięki ograniczeniu potrzeby manualnego przetwarzania danych.

Pomyśl, zbuduj, działaj!

Elastyczność i efektywność z QUANT RF

QUANT RF to zaawansowane, ale jednocześnie intuicyjne rozwiązanie, które umożliwia tworzenie, zarządzanie i integrację danych bez potrzeby posiadania umiejętności programistycznych. QUANT RF jest idealnym narzędziem dla każdej organizacji, której celem jest digitalizacja i automatyzacja swoich procesów. Umożliwia bowiem tworzenie niestandardowych aplikacji biznesowych, które mogą być natychmiast wdrożone i udostępniane w całej organizacji.

QUANT RF to:

Bezpośrednia integracja z zewnętrznymi źródłami danych oraz możliwość tworzenia rozbudowanych formularzy i rejestrów za pomocą prostego interfejsu drag&drop.

Optymalizacja procesów biznesowych dzięki automatyzacji, co skraca czas potrzebny na przetwarzanie danych i podejmowanie decyzji.

Możliwość dostosowania aplikacji do specyficznych potrzeb organizacji, co obejmuje zarówno wygląd, jak i funkcjonalności formularzy i rejestrów.

Pełna kontrola nad danymi z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa, w tym dwuetapowe uwierzytelnianie.

Szybciej, łatwiej, skuteczniej

Stwórz system dopasowany do Twoich potrzeb

Aplikacja webowa

Dostępna z każdego miejsca z dostępem do Internetu i z każdego urządzenia.

Natychmiastowy dostęp

Nieograniczona czasowo praca w trybie 24/7/365.

Elastyczna konfiguracja

Możliwość dostosowania do profilu działalności i własnych potrzeb przedsiębiorstwa.

Skalowalność aplikacji

Szeroki zakres uprawnień, uwzględniający wielkość i strukturę organizacji.

Masowa dostępność

Nieograniczona liczba użytkowników pracujących w tym samym czasie.

Koordynacja pracy

Sprawna praca nad projektem wielu użytkowników, również pomiędzy oddziałami.

Drag&Drop

Możliwości przeciągania i upuszczania jednych elementów na drugie.

Kreator formularzy

Możliwość kreowania nieograniczonej ilości rozbudowanych formularzy/ rejestrów metodą drag&drop.

Protokoły i analizy

Generowanie wydruków pojedynczych formularzy i analiz w oparciu o aktualne dane.

Filtry

Zaawansowane i dynamiczne filtrowanie po wybranych danych.

Statusy

Nadawanie statusów konkretnym formularzom lub całemu rejestrowi.

Gotowe formatki

Gotowe formatki np.: pole tekstowe, liczba, zaznaczenie, lista rozwijana, e-mail, telefon, data i czas, plik.

Zaawansowana walidacja

Weryfikacja poprawności wprowadzanych danych zgodnie z ustawionymi wcześniej regułami.

Tablice Kanban

Wizualizacja przepływu pracy w dowolnym projekcie.

Załączniki

Dodawanie załączników do pojedynczych wpisów.

Export/import

Eksport wpisów do CSV, TXT, PDF lub XLSX, a także możliwość importu formularzy z pliku JSON.

Powiadomienia

Rozbudowany system powiadomień w oparciu o kontrolki data-czas.

Automatyczne akcje

Usuwanie, archiwizowanie, blokowanie wpisów po określonym czasie od utworzenia.

Interfejs API

Możliwość podłączenia zewnętrznych aplikacji.

Integracja

Integracja z zewnętrznymi danymi, niezależnie od systemu finansowo-księgowego.

Wielojęzyczność

Dostępne wersje językowe: polski, ukraiński, angielski.

Bezpieczeństwo

Pełna poufność i kontrola nad danymi.

Two-Factor Authentication

Dwuetapowe uwierzytelnienie zapewniające najwyższy poziom dostępu do systemu.

Krótki czas wdrożenia

instalacja i konfiguracja systemu • szkolenie • gotowe, można działać!