Rejestry i formularze – RF - QUANT - Analizy BI, Rejestry i Formularze

QUANT RF

Rejestry Formularze Raporty Ewidencje Umowy Faktury

Łatwa do wdrożenia aplikacja ułatwiająca gromadzenie danych i poprawiająca efektywność pracy z formularzami, rejestrami i raportami.

Marnowanie tysięcy roboczogodzin na wprowadzających dane do własnych arkuszy i tabel (np. Excel).
Marnowanie czasu na wprowadzanie danych

Trudności kadry menedżerskiej w analizowaniu niespójnych danych.

Trudności w analizowaniu niespójnych danych

Znacznie zwiększone ryzyko podejmowania błędnych decyzji przez zarząd.

Ryzyko podejmowania błędnych decyzji

Problem nadmiaru danych w organizacji, powodujący spadek jej konkurencyjności.

Nieporządek wynikający z nadmiaru danych
Staw czoło wyzwaniom...

Przepalanie zasobów na tworzenie różnego rodzaju formularzy, rejestrów i raportów to codzienność większości przedsiębiorstw. Pracownicy wypełniają masę arkuszy zawierających dane, dzięki którym zarządzający, dyrektorzy i kierownicy mają podjąć odpowiednie decyzje.

Czy dzięki temu proces podejmowania decyzji jest szybki i sprawny? Czy decyzje podejmowane w oparciu o rozproszone, niespójne dane pochodzące z różnych źródeł są właściwe i bezpieczne dla przedsiębiorstwa? Odpowiedź na to pytanie jest proste: nie.

Co więcej, marnujemy potencjał, jaki tkwi w pracownikach, koncentrując ich uwagę na czynnościach, które przy zastosowaniu odpowiednich narzędzi można zautomatyzować, a czas poświęcony na ich realizację skrócić do minimum. W dobie transformacji cyfrowej wiele procesów możemy uprościć, optymalizując działania ludzi i eliminując do minimum ryzyko podjęcia niewłaściwych decyzji. Dzięki temu można efektywniej wykorzystać potencjał intelektualny pracowników w pozyskiwaniu przewagi konkurencyjnej na rynku.

...i zyskaj kontrolę nad swoimi danymi

Sięgnij po zdobycze sztucznej inteligencji (AI) QUANT i Data Scence, RF, by piąć się na pozycję lidera w biznesie.

RF – Rejestry i Formularze realizuje zadania związane z tworzeniem, wypełnieniem, drukowaniem i archiwizowaniem dokumentacji firmowej. Pełni rolę centralnego rejestru zastępując i ujednolicając wszystkie wewnętrzne formularz tworzone np. w arkuszach Excel. Pozwala na uporządkowanie prowadzonych rejestrów oraz ujednolicenie zakresu informacyjnego. Wszystko to przy zachowaniu pełnej poufności i kontroli nad danymi.

Wspomaga codzienne procesy biznesowe od czynności przetwarzania danych, różnego rodzaju ewidencji (pojazdów, narzędzie etc.) po inne, dowolne czynności realizowane na potrzeby pracowników czy przedsiębiorstwa.

Dedykowany jest dla instytucji finansowych, jednostek administracji samorządowej, stowarzyszeń, NGO, małych i średnich przedsiębiorstw.

Oszczędź czas na wprowadzaniu danych
Oszczędzony czas na wprowadzaniu danych, a przez to wyższa właściwa produktywność.​
Krótszy czas na analizowanie danych

Skrócony czas analizowania danych ii tworzenia raportów.

Podejmuj właściwe decyzje

Łatwiejsze podejmowanie właściwych decyzji wi oparciu oi aktualne dane przetwarzane wi czasie rzeczywistym.

Łatwość wdrożenia systemu

Łatwość wdrożenia systemu i integracji z innymi rozwiązaniami.

QUANT RF – jeden system, wiele korzyści

QUANT RF to elastyczne narzędzie do tworzenia i zarządzania danymi.  Korzystanie z systemu nie wymaga instalacji żadnego innego oprogramowania, oraz żadnej wiedzy programistycznej. Integruje się z zewnętrznymi danymi, a wszystko przy zachowaniu pełnej poufności i kontroli nad swoimi danymi.

Dostępny jest 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, niezależnie od miejsca, w którym się znajdujesz, dzięki synchronizacji pracy na wszystkich urządzeniach w czasie rzeczywistym. Zastosowane rozwiązania tworzą intuicyjne narzędzie przeznaczone do obsługi z każdego komputera, tabletu czy smartfona.

Dzięki naszemu rozwiązaniu dopasujesz dostępne narzędzia do profilu prowadzonej działalności. Niezależnie od tego, czy prowadzisz małą, czy dużą firmę, QUANT RF spełni wszystkie Twoje potrzeby. Sam zdefiniujesz zasady prowadzenia rejestrów, które są regulowane i ustalane samodzielnie.

Rozbudowany system formularzy zautomatyzuje rutynowe zadania i zredukuje do minimum czas i wysyłek potrzebny do zarządzania danymi. Dzięki centralnej bazie, wszystkie dane przechowywane są w jednym miejscu, co pozwala także na ich priorytetyzację i śledzenie zmian.

Jest to narzędzie wielostanowiskowe, usprawniające pracę zespołową, również pomiędzy oddziałami. Dzieje się tak, ponieważ wszystkie wprowadzane dane aktualizowane są w czasie rzeczywistym, a jakiekolwiek modyfikacje pól formularzy, czy rejestrów nie mają wpływu na ciągłość pracy. Wszystkie zmiany są rejestrowane, włącznie z modyfikacją i edycją danych. W znacznym stopniu ogranicza to liczbę popełnianych błędów, minimalizując do minimum ryzyko podejmowania błędnych decyzji w oparciu o dostępne dane.

Rozbudowany system powiadomień pozwala zaplanować, zorganizować i zarządzać pracą zespołu oraz usprawnić komunikację między oddziałami. Dzięki temu zyskasz szansę na poprawę efektowności swoich działań.

QUANT RF daje pełną kontrolę nad użytkownikami i uprawnieniami, dzięki pełnej integracji z serwerem AD oraz możliwości tworzenia nieograniczonej liczby użytkowników z różnymi poziomami dostępu do poszczególnych funkcjonalności systemu i uprawnieniami. Dzięki naszemu rozwiązaniu zyskujesz pełną kontrolę uprawnień do odczytu i zapisu, a także wgląd w historię zmian i edycji we wpisie.

Stwórz system dopasowany do Twoich potrzeb
i zarządzaj danymi bez wysiłku
Dostępność

Nieograniczona, 24/7 z każdego miejsca z dostępem do Internetu i z każdego urządzenia.

Konfigurowalność

Możliwość dostosowania do profilu działalności i własnych potrzeb przedsiębiorstwa.

Uprawnienia
Szeroki zakres uprawnień użytkowników, z uzwględnieniem struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa.
Użytkownicy
Nieograniczona liczba użytkowników pracujących w tym samym czasie.
Praca zespołowa

Sprawna praca nad projektem wielu użytkowników, również pomiędzy oddziałami.

Protokoły i analizy
Generowanie wydruków pojedynczych formularzy, statystyki i analiz w oparciu o aktualne dane.
Kreator formularzy i rejestrów

Możliwość kreowania nieograniczonej ilości rozbudowanych formularzy/rejestrów metodą drag&drop.

Filtry i statusy

Dynamiczne filtrowanie po wybranych danych oraz nadawanie statusów konkretnym formularzom lub całemu rejestrowi.

Załączniki i eksport daych
Dodawaj załączniki do pojedynczych wpisów, eksportuj dane do CSV lub PDF z wykorzystaniem wielu możliwości eksportu.
Integracja

Integracja z zewnętrznymi danymi, niezależnie od systemu finansowo-księgowego.

Bezpieczeństwo

Pełna poufność i kontrola nad danymi. 

Krótki czas wdrożenia
  • przygotowanie środowiska
  • instalacja i konfiguracja systemu
  • szkolenie
  • gotowe, można działać! 
Prosta i intuicyjna praca z formularzami
Konfigurowalność

Możliwość dostosowania do profilu działalności i własnych potrzeb przedsiębiorstwa.

Kreator formularzy i rejestrów

Możliwość kreowania nieograniczonej ilości rozbudowanych formularzy/rejestrów.

Załączniki i eksport danych

Dodawaj załączniki do pojedynczych wpisów, eksportuj dane do CSV lub PDF.

System drag&drop
Twórz zaawansowane formularze z wykorzystaniem metody “przeciągnij i upuść”.
Walidacja pól

Stosuj maski walidacyjne na wybranych polach np. data, kwota, PESEL, typ mieszany, seria i numer dokumentu

Blokady pól

Możliwość ustawienia danego pola jako edytowalne lub zablokowania edycji po uzupełnieniu pola.

System numeracji
Automatyczna numeracja pozycji wpisów w rejestrze – indywidualny nr, niezmienny dla danego wpisu, restart numeracji w każdym roku.
Powiadomienia
Konfigurator powiadomień w zakresie: treść, odbiorcy plus wyzwalacze powiadomień – do każdego rejestru indywidualnie.
Poprzedni
Następny

Skontaktuj się z naszym
Działem Handlowym

Jeżeli macie Państwo jakiekolwiek pytania, z przyjemnością odpowiemy na nie telefonicznie i mailowo.
Będzie nam miło spotkać się z Państwem bezpośrednio i zaprezentować możliwości jakie daje nasze rozwiązanie.